27 Μαρ 2012

Κάμερα της Hitachi διαβάζει 36 εκατομμύρια πρόσωπα το δευτερόλεπτο



Είναι σαφές ότι οι τεχνολογίες παρακολούθησης έχουν περάσει σε νέα επίπεδα. Απόδειξη η νέα κάμερα της Hitachi η οποία μπορεί κατά την εταιρεία να αναγνωρίσει έναν άνθρωπο από μια βάση δεδομένων 36 εκατομμυρίων προσώπων μέσα σε ένα μόλις δευτερόλεπτο.

To λογισμικό αυτό αποτυπώνει τα αποτελέσματα σε μορφή thumbnails με καθένα από το αποτέλεσμα να μπορεί να απεικονίσει την φωτογραφία ή βίντεο που αντιπροσωπεύει. Μάλιστα, όπως επισημαίνει η εταιρεία το λογισμικό μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά ακόμη και αν τα  πρόσωπα δεν είναι ανφάς αλλά σε γωνία 30 μοιρών σε οποιαδήποτε κατεύθυνση ακόμη και σε φωτογραφία ή βίντεο.

Εκπρόσωποι της Hitachi έχουν αναφέρει ότι το λογισμικό λειτουργεί μέχρι στιγμής με συγκεκριμένα μηχανήματα. Όπως μαθαίνουμε, η λειτουργία της κάμερας στηρίζεται στο συνδυασμό εφαρμογής αναγνώρισης προσώπων και ενός αλγορίθμου ομαδοποίησης προσώπων με βάση παρόμοια χαρακτηριστικά. Αν και το τελικό προϊόν βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της παραγωγής, πρόκειται να διατεθεί στην αγορά εντός του 2013 και όσες εταιρείες ενδιαφέρονται μπορούν να το παραγγείλουν από τώρα.

Πηγή: proho.gr

Βαρύτατος οπλισμός εντοπίστηκε στη Βάρκιζα



Βαρύτατος οπλισμός που αποτελείται από τρία καλάσνικοφ με 12 γεμιστήρες, ένα πιστόλι makarov 9 mm, δύο πιστόλια beretta 7,65 mm, τρία πιστόλια browning 45 mm, τρεις ξιφολόγχες και τριακόσια περίπου φυσίγγια εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή της Βάρκιζας.
Ο εξοπλισμός εντοπίστηκε πριν από περίπου 10 ημέρες από ερασιτέχνη δύτη, κοντά στα 200 μέτρα από την παραλία της Βάρκιζας, ο οποίος και ειδοποίησε τις αρχές.
Ο οπλισμός μεταφέρθηκε στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για εργαστηριακές εξετάσεις, οι οποίες δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Οργανωμένου Εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής. Αυτό που εξετάζουν οι αρχές είναι εάν ο οπλισμός έχει χρησιμοποιηθεί σε τυχόν τρομοκρατικές ενέργειες ή ενέργειες του κοινού ποινικού δικαίου.
Πηγή: koutipandoras.gr

Στην Ευρώπη, Γ. Σουρής, 1886


Στην Ευρώπη
Απόστασε το χέρι μου από το να μουντζώνω
και σάλιο δεν μου έμεινε από το φτύσε φτύσε,
αλλ’ έως τώρα τίποτε μ’ αυτά δεν κατορθώνω,
και σύ, Ευρώπη, μας γελάς και πάντα ίδια είσαι.
Και απορώ, μα το σταυρό, πώς ως αυτή την ώρα
και άλλα δεν μας έστειλες εδώ Θωρακοφόρα.
Προθύμως σας εκάμαμεν εκείνο που ζητείτε
και άν δεν μας πιστεύετε, κοπιάσετε να δήτε
ποία ειρήνη κατ’ αυτάς στο κράτος βασιλεύει
και πώς καθένας ήσυχα γλεντά και χουζουρεύει.
Ήλθε το άντε στάτους κβο με τόσας αναπαύσεις
και άρχισαν να γίνονται διορισμοί και παύσεις.
_Λοιπόν, τί άλλο από μας, Ευρώπη, απαιτείς
κι ακόμη από το λαιμό πιασμένους μας κρατείς;
Θέλεις λοιπόν να ζήσωμε χωρίς πολιτικήν
και ως στρατόν να έχωμε την χωροφυλακήν
κι ουδέ ο ρήτωρ Κωνσταντής ν’ ακούγεται παρλάρων
διά το πραξικόπημα εκείνο των Βουλγάρων;
Εσύ, βρε καγκελλάριε των σαχλο-Γερμανών
σύ εναντίον μας κινείς και γην και ουρανόν
εσύ, διαόλου αλεπού, που ψόφος δεν σε πιάνει
εσύ κρατάς κατάκλειστο το κάθε μας λιμάνι,
και όλα τα καράβια σου εις τα νερά μας στέλλεις,
διότι έτσι αγαπάς, διότι έτσι θέλεις.
Εσύ, βρε καγκελλάριε, εσύ, βρε Μαμελούκε,
εσύ, πανευγενέστατε της Δύσεως Τραμπούκε,
παίζεις και πάλι πρόστυχο και βρώμικο παιχνίδι
και του κυρίου Γλάδστωνος του πάει ριπιπίδι
κι αισθάνεται το βάρος σου ο σβέρκος κάθε ράχης…
αλλ’ έστι δίκης οφθαλμός, που κακό ψόφο νάχεις.
Γ. Σουρής, 1886
(ΑΠΑΝΤΑ ΣΟΥΡΗ εκδ. Γιοβάνη, Δ’ Τόμος)
*Αναφέρεται στον αποκλεισμό της Ελλάδας από τους Γερμανούς το 1886
Πηγή: tvxs.gr

Εκπομπή σήματος κινδύνου. Toυ Γιάννη Μακριδάκη



Πριν από λίγες μέρες, ο τότε Υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος σε συνέντευξή του έθεσε την γραμμή πλεύσης της Ελλάδας, η οποία όμως πέρασε στα ψιλά λόγω του ότι επισκιάστηκε από την τρέχουσα βαριά οικονομική συγκυρία. Η γραμμή αυτή δεν είναι άλλη από την πλήρη και μη αναστρέψιμη καταστροφή της χώρας μας με μοναδικό στόχο την εξασφάλιση οικονομικών πόρων για την εξόφληση των δανείων. Συγκεκριμένα είπε ο Ευ. Βενιζέλος επί λέξη: “Η Ελλάδα πρέπει να γίνει χώρα φιλοεπενδυτική. Δεν είναι δυνατόν να ακυρώνονται μεγάλες επενδύσεις επειδή αντιδρούν τοπικές κοινωνίες…”.

Η πορεία αυτή της εκποίησης και καταστροφής της χώρας μας έχει ήδη αρχίσει. Το φυσικό περιβάλλον, το ελληνικό τοπίο, οι αγροτικές εκτάσεις, τα δάση, οι βουνοκορφές, οι παραλίες, τα νησιά καταστρέφονται ανάλγητα για την εξασφάλιση των χρημάτων που απαιτούν οι δανειστές της Ελλάδας.
Καταστρατηγούνται όλες οι ευρωπαϊκές νομοθεσίες για την προστασία του περιβάλλοντος, για την διατήρηση της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς της χώρας και δίνονται οι πιο χαρισματικές περιοχές της Ελλάδας βορά σε πολυεθνικές εταιρίες για να εκμεταλλευθούν το υπέδαφος, τον αέρα και τον ήλιο μας στήνοντας γιγάντιες βιομηχανίες και μετατρέποντας την ελληνική ύπαιθρο σε βιομηχανική ζώνη της Ευρώπης.
Η Ελλάδα αποτελεί πλέον την πρώτη τριτοκοσμική ευρωπαϊκή αποικία, όπου δεν ισχύουν οι νόμοι που θέσπισε η ίδια η ΕΕ για τις χώρες μέλη της.
Τα δάση της βόρειας Ελλάδας γίνονται θύματα της εξόρυξης χρυσού και άλλων μεταλλευμάτων, τα νησιά του Αιγαίου μετατρέπονται σε εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για εξαγωγή, με εγκατάσταση γιγάντιων και ασύμβατων για την κλίμακα των νησιών ανεμογεννητριών, η Κρήτη μετατρέπεται ολόκληρη κι αυτή σε προπέλα και σε κάτοπτρο για τον ίδιο λόγο. Δίχως να τηρείται καμιά περιβαλλοντική νομοθεσία, καταστρέφεται το ελληνικό τοπίο και εκπορνεύεται η χώρα μας.
Καλώ όσους πολίτες έχουν συναίσθηση της τραγικής και μη αναστρέψιμης καταστροφής, καλώ όσους συγγραφείς, ποιητές και καλλιτέχνες έχουν εμπνευστεί από την ελληνικότητα, την ελληνική ψυχή που ζυμώθηκε εδώ και αιώνες πάνω στα σκληροτράχηλα βουνά και στο γαλάζιο του Αιγαίου, καλώ όσους πολιτικούς παράγοντες έχουν τσαγανό, να αντιδράσουν και να ξεσηκωθούν ενάντια σε αυτή τη λαίλαπα της δήθεν ανάπτυξης.
Η Ελλάδα δεν είναι μόνο τα νεοκλασικά της Αθήνας που κάηκαν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Η Ελλάδα είναι κυρίως το φυσικό της τοπίο που παραχωρείται δωρεάν σε πολυεθνικές για να το καταστρέψουν ολοσχερώς, την ίδια στιγμή που από τους Έλληνες αφαιρείται κάθε δυνατότητα ζωής και οικονομικής ευχέρειας.
Αν δεν αντιδράσουμε άμεσα, θα βρεθούμε σε πολύ λίγο χρόνο να ζούμε ανάμεσα σε εργοστάσια εξόρυξης ορυκτών και παραγωγής ηλεκτρισμού για τους Γερμανούς. Όπως επί Κατοχής αποψιλώθηκε η χώρα για να ζήσουν οι εξαθλιωμένοι κάτοικοί της, έτσι ακριβώς και με χειρότερο και μη αναστρέψιμο τρόπο, συμβαίνει και σήμερα.  Το ελληνικό τοπίο, η ελληνική ψυχή, η ελληνική ύπαιθρος, η έμπνευση των ανθρώπων που ζουν και δημιουργούν στην Ελλάδα αλλά και όσων πέρασαν κάποτε από δω κι άφησαν σπουδαίο έργο για όλους μας πίσω τους, ό,τι καθόρισε επί αιώνες την ελληνικότητα, χάνονται μια για πάντα και τη θέση τους παίρνουν χαίνουσες πληγές και μηχανήματα.
Αν έχουν απομείνει ακόμα άνθρωποι με ψυχή σε αυτή τη χώρα, έχουν υποχρέωση να αγωνιστούν και να αντιδράσουν για να αποτρέψουμε την ολοσχερή καταστροφή της.
ΥΓ.:
Στο νησί μου, στη Χίο, αντιστεκόμαστε με όλη μας τη δύναμη ενάντια στα 7 γιγαντιαία αιολικά εργοστάσια ισπανικής πολυεθνικής που απαιτεί να μετατρέψει τον τόπο μας σε βιομηχανία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για τους Γερμανούς. Μεθαύριο Πέμπτη, στις 7 το απόγευμα η Επιτροπή που έχουμε συστήσει ενάντια στα μεγάλα αιολικά εργοστάσια διοργανώνει στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου εκδήλωση ενημέρωση για τις συνέπειες που θα υποστεί το νησί σε περίπτωση που λάβει χώρα αυτή η επένδυση.
Παρόμοιες επιτροπές πολιτών και παρόμοιοι αγώνες μέχρις εσχάτων γίνονται σε πολλά μέρη της Ελλάδας από την Θράκη μέχρι την Κρήτη.
Οι Έλληνες πολίτες που αγωνιούν για το μέλλον της χώρας έχουν καθήκον να πυκνώσουν τις τάξεις των αγωνιζόμενων, έχουν καθήκον να πάρουν ξεκάθαρη θέση ενάντια στην εκπόρνευση των τόπων τους, έχουν καθήκον να μην μένουν αδρανείς ως σιωπηρή πλειοψηφία, που μεταφράζεται ως σύμμαχος του κάθε Παπαδήμου, όπως ο ίδιος δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του.
Η Ελλάδα και η ιδιαίτερη πατρίδα του καθενός από μας δεν είναι τσιφλίκι ούτε του κάθε Βενιζέλου ούτε της κάθε Μέρκελ. Σε μας ανήκει και εμείς μόνο μπορούμε αλλά και έχουμε καθήκον να την υπερασπιστούμε. Καθήκον ιερό. Βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο της καταστροφής και περιθώρια άλλα δεν υπάρχουν.


Μ' ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ


Ένα πορτρέτο του Μάρκου Βαμβακάρη (1905-1972) που υπήρξε ο σημαντικότερος δημιουργός της κλασσικής περιόδου του ρεμπέτικου τραγουδιού. Η ταινία περιέχει σημαντικά και σπάνια οπτικοακουστικά ντοκουμέντα, που φωτίζουν την περίπτωση του και το ιστορικό - κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κινήθηκε.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ